Aleš Rouček je zakladatelem a ředitelem softwarové platformy InsightSofa. Od roku 2011 se specializuje na Customer a Employee Experience a společně s teamem vyvíjí aplikaci, která firmám pomáhá měřit a zlepšovat zákaznickou zkušenost. Je autorem knihy Softwarově řízená CX revoluce, ve které se věnuje teoretickým i praktickým postupům pro měření a implementaci CX ve firmách.
InsightSofa pomáhá firmám s efektivním měřením a zlepšováním zákaznické zkušenosti. Pomocí letitých zkušeností a nyní četných AI nástrojů a pomocníků přináší firmám možnost, jak analyzovat a využívat zákaznická data k přijímání lepších obchodních rozhodnutí.
InsightSofa poskytuje komplexní softwarové řešení pro měření zákaznické a zaměstnanecké zkušenosti. Pomáhá firmám získávat hodnotné informace o zákaznické zpětné vazbě a poskytuje nástroje pro okamžitou reakci na požadavky a potřeby zákazníků.
InsightSofa je využívána mnoha předními firmami, jako jsou Alza, Packeta, AAA Auto Praha, Linet, ING Bank a Direct. Tyto společnosti spoléhají na platformu InsightSofa pro udržení vysoké úrovně zákaznické spokojenosti a loajality.
-
Pokud hledáte způsob, jak zlepšit zákaznickou zkušenost ve své firmě a zvýšit spokojenost svých zákazníků, u nás získáte všechny odpovědi. Kromě špičkového softwarového řešení nabízíme také odborné konzultace, které vám pomohou dosáhnout skutečných a měřitelných výsledků v oblasti CX.