digifest 2024

Připravujeme pro vás nový web

10. října 2024 | Cubex Praha
Zpět na program

Imper: Jak na efektivní leadgen v B2B marketingu? (case study)

čas
09:00
-
9:35
Místnost
Imper / Eller Lounge
událost
Workshop
řečník
Petra Vegnerová
  • Přijďte si poslechnout, jak jsme díky inovativním marketingovým strategiím pomohli společnosti 3DFitness získat desítky nových klientů během prvního roku spolupráce. Ukážeme vám konkrétní postupy, jak objevování nových cílových trhů a přesně cílené kampaně vedly k výraznému růstu firmy. Dozvíte se, jak nástroje Leady a Merk spolu s metodikou Revenue Operations od agentury AITOM proměnily výzvy v příležitosti.
Petra Vegnerová
CMOImper
Petra už pátým rokem vede marketing ve společnosti Saleskit (dříve Imper), která pomáhá B2B firmám růst a shánět nové klienty. Saleskit má 2000 klientů a meziročně roste o 30%. Petra se B2B věnuje už od dob studií na VŠ, nejprve v AV MEDIA a pak v Monitoře, dnešním Mediaboardu. Zaměřuje se na strategie generování leadů, inovativní přístupy k získávání nových klientů a ráda pracuje s daty a automatizacemi pro zefektivnění procesů.
Daniel Musil
Account DirectorAitom
Daniel vystudoval Unicorn College. Už od dob studií se zajímal o nejrůznější formy marketingu a fungování podnikání. V minulosti vedl marketing slevového portálu Zapakatel.cz. Zkušenosti má také z projektového řízení. Již 9 let pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Nyní se věnuje rozvoji Revenue Operations a přiblížení tohoto tématu českým firmám. Jeho motto je: „Mým cílem je nejdříve pochopit potřeby klienta, až poté navrhovat řešení.

Získejte vstupenky v předběžném přístupu zdarma

early bird vstupenky
ZDARMA do 31.8.2024, pak 1 000 Kč
10. října 2024 | Cubex Praha

Největší veletrh
nástrojů a aplikací pro firmy

Záznam přednášek